onsdag den 27. april 2011

First love never dies

Jeg er sådan lidt kontinentalforvirret. Ikke som i kontinent, men som i "omg, you're so european. continental european." De sidste par uger har jeg skiftet sprog cirka dagligt mens jeg trillede igennem London, Venedig, Padova og Berlin på vej til Århus. Hvor jeg nu blogger fra den her: 
Som har en skærmopløsning på 640xER.DU.DUM og i gymnasiet gik under det bad ass alias 'akvariet' på grund af en forhistorisk blæser. Men han er min første ægte kærlighed, og han er still going strong efter 10 års levetid. Det var dengang elektronik var ligesom tanks. Så når jeg ikke siger så meget, er det fordi det kræver en zygt stor portion viljestyrke at sige noget, og egentlig også fordi solen skinner og jeg har travlt med andre ting. 

Kyskys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar